Levertijd & verzendkosten

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst zullen binnen twee dagen worden verzonden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier per e-mail zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • €5,95 voor bestellingen onder de €100
  • Gratis voor bestellingen vanaf €100

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Wij doen ons best de bestelling zo snel als mogelijk te versturen. In ons verzendsysteem kan je een dag kiezen voor jouw levering. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet 100% garanderen. PostNL streeft ernaar om alle pakketten op het juiste moment te bezorgen maar dit gaat (helaas) niet altijd goed. In drukke tijden, bijvoorbeeld rond de feestdagen, is de kans groter dat je pakket helaas vertraging oploopt. Daarnaast is het zo dat op onze koffietafelboeken vaak een langere levertijd zit. Bij het plaatsen van een bestelling moet je uitgaan van de langst aangegeven levertijd. Hierdoor kan het dus zijn dat de door jouw gekozen dag in ons verzendsysteem niet haalbaar is wanneer één van de bestelde items een koffietafelboek is.

Heb je jouw pakket voor een bepaalde datum nodig? Of heb je een cadeau-deadline? Laat het ons gerust weten, dan kijken we samen wat hierin te regelen valt! Wij versturen een track & trace code naar het opgegeven e-mailadres.

Let op: zowel de bevestigingsmail van je bestelling en de track & trace e-mail kunnen in je spam mailbox terecht komen. 

Woon je toevallig in de buurt van Amsterdam of Utrecht? Dan kan je voor de optie ‘Afhalen’ kiezen waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen. Je kan het pakket dan bij ons ophalen. Mocht het zo zijn dat wij toevallig binnen enkele dagen in de buurt zijn; willen we het uiteraard ook bij je brengen.

Wellicht heb je eerder bij ons besteld en lagere verzendkosten gezien. Sinds januari 2020 heeft PostNL haar tarieven verhoogd. De eerste maanden van 2020 hebben wij onze verzendkosten niet mee verhoogd. Helaas hebben wij deze per mei 2020 wel moeten verhogen  in overleg met PostNL vanwege de kwetsbare producten. Wij verzekeren nu de items, hoe kwetsbaar dan ook, zodat jij er zeker van bent dat jouw items heel aankomen. Daarnaast hebben we gekozen voor steviger en beter verpakkingsmateriaal. Om die reden zijn de verzendkosten dus verhoogd. We kiezen er bewust voor om niet de standaard tarieven van €7,25 voor pakketten bij de klant in rekening te brengen; een beetje voor onze rekening en een beetje voor de klant, wel zo netjes vinden wij!  Vergeet de optie afhalen niet, dan kan je je items kosteloos ophalen. Zijn wij toevallig in de buurt, dan brengen we het graag persoonlijk bij je langs!

We hopen op jullie begrip en op veel mooie items in jouw interieur!